پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

طبقه بندی موضوعی

نمیخوام تلوزیونی زندگی کنم..

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ

از وقتی میبینم تلوزیون کوفتی چقققققدر من و خواهرمو از هم دووووور کرد .. اصلا دلم نمیخواد تلوزیونی زندگی کنم ..

شاید آدمای واقع بین بگن این دیگه جزئی از زندگی ما شده و کاریش نمیشه کرد ..

اما من میگم دلم نمیخواد تلوزیونی باشم حتی اگه به قیمت ساعت ها نبودن در کنار خانواده م جلوی تلوزیون تموم بشه ..

شما شاید بگید خیلی برنامه های خوب داره که میشه استفاده کرد ،.

من میگم بله ولی خودتونم میگید از این برنامه هام داره .. یعنی همه ش با هم خوب نیس .. پس چرا ما کل تلوزیون و تو خونه مون راه میدیم؟ چرا نمیتونیم فقط همون چند تا برنامه ی به نظر خودمون خوب و داشته باشیم ؟

چرا مجبوریم از صبح تا شب هزار تا برنامه و آهنگ و تبلیغات گاهاً مستهجن رو با چشمامون ببینیم و با گوشامون بشنویم و صدامونم در نیاد .. و قاعدتاً بشیم همون چیزی که من ازش متنفرم.. یک آدم تلوزیونی بی خاصیت ..

مثل بعضی از قضاهای دوره زمونه ی ما ..همه مجبوربم و میخوریم بدون اینکه بدونیم از چی درست شده  و به چه دردمون می خوره ..

نتیجه ش میشه معده درد ..

تلوزیونی نشیم ..

تلوزیونی زندگی نکنیم ..

معده مون سالم می مونه ..



  • پرستوی سپید

تلوزیون

زندگی

سالم

معده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی