پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

طبقه بندی موضوعی

میخواهم عاقل تر باشم ..

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

امروز و چند روز پیش ذهنم خیلی مشغول این بود که کم عقلی هایی که کرده م باعث از دست دادن چه نعمت ها و موقعیت هایی شده ..

خیلی افسوس داره ولی با افسوس کاری از پیش نمیره ..

اولین قدم اقرار به کم عقلی خودمه .. دومین قدم .. خدایا تو که منو آگاه کردی به این کمبود عقل ، لطفا خودت بقیه راه و نشونم بده ..

و به جهل من رحم کن .. 

و برایم جبران  کن از لطف خودت ..

خیلی دوست دارم عاقل تر باشم تا هم کمتر خودم آسیب ببینم و هم کمتر دیگران را آسیب رسانم ..

پروردگارم من به این عجز خودم آگاهم .. رحم فرما یا ارحم الراحمین ..

  • پرستوی سپید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی