پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

طبقه بندی موضوعی

هر وقت وسوسه شدی بگو اعوذ بالله من همزات شیاطین ..

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک سالی می شد که دنبالش بودم ، نه اینکه هر روز پیگیرش باشم و دنبالش بدو اَم ! نه ! اما تَهِ ذهنم همیشه به فکرش بودم، خوب آخه یه بار پارسال که پیگیر شدم به درِ بسته خوردم ! دیگه امیدی نداشتم در واقع فکر میکردم خوب اونجام مثِ همه جا پارتی بازیِ و ما هم که ...

دیگه کاملا قطع امید کرده بودم که امسال دوباره به سرم زد یه بار دیگه تلاشمو بکنم ! سنگ مُفت ....

رفتم و درخواست دادم و با نا امیدی کامل که انگار عمرا من و راه بدن اومدم بیرون ، فردا صبح که طبق عادت رفتم ایمیلمو چک کنم پیامی دیدم که چشمام گرد شد !!!!

بلاخره برای منم دعوت نامه بلاگ بیان اومد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونستم باور کنم ... نکنم ...

ولی انگار واقعی بود .. بلاخره منم بدون پارتی بعد از یه سال بلاگ گبیان دار شدم!

از این به بعد دل نوشته های کبوترِ سپید اینجا منتشر میشه :D

 حالا بعد این همه اننتظار هر وقت میام چیزی بنویسم و شروع کنم به انتشار بعضی ذهن مشغولی های پیچید ه م شیطون وسوسه م میکنه و به کل یادم میره بلاگ بیان دارم !!! آخه هنوز باور نکردم :D

  • پرستوی سپید

نظرات  (۲)

  • پیام پژوهان
  • خو به یکی از وبلاگیا میگفتی دعوت نامه برات بفرستن! چقدر انتظار!!!!
    پاسخ:
    به سیستم بیان آشنا نبودم .. مِن جمله : دعوت نامه و غیره !
    تشکر از نگاهتون..
    واقعا عالی بود کل وبت سلامت باشی و تندرست
    پاسخ:
    بسی تشکر ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی