پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

پرستوی سپید

دل نوشته های یک پرستو...

طبقه بندی موضوعی

شنبه در راه است ...

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

به تقویمِ باد صبا ی گوشیم نگاه می کنم ، تقریبا در روز چند بار این کار و انجام میدم ، با فِلِش بالای صفحه میرم ماهِ بعد و نگاه می کنم ،

گوشه ی بالا سمت راست ،زیر روز هفنه، ریز ماهِ قمری رو نوشته ، در روز چند بار میرم نگاه میکنم چند ماه ، چند روز دیگه ؟!!..

ماههای قمری به ترتیب کم میشه و میرسه اون ماهی که هر روز دنبالشم...

امروز اینطوری شده بود : ذی القعده ،ذی الحجه و  ........ محرم ..............و صفر !20 صفر که میشه 22 آذر ماه...شنبه س!

چقد زود اومد.. همین دیروز بود که جا موندم و شب اربعین چشام باد کرده بود انقد گریه کرده بودم که بی لیاقتیم منو جا گذاشته بود تو خونه...

دوستام همه رفته بودن... فقط من ..

امسال نمیدونم چی میشه.. هیچی نمیدونم..

فقط روزی چند بار از تقویمِ باد صبا میگردم اربعبن و پیدا میکنم...

:(

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی